BTA

Kurumsal

Hakkımızda

BTA olarak, havalimanlarında yiyecek ve içecek hizmetlerin dünyanın en bilinen markalarından biri olma vizyonuyla hareket ediyoruz.
- AŞAĞI KAYDIR - AŞAĞI KAYDIR
Hakkımızda

BTA olarak, haavalimanlarında yiyecek ve içecek hizmetlerin  dünyanın en bilinen markalarından biri olma vizyonuyla hareket ediyoruz. TAV Havalimanları iştiraki olarak, Türkiye, Gürcistan, Makedonya, Tunus, Umman, Letonya, Hırvatistan ve Kazakistan dahil 8 ülkede, 16 havalimanında, 200'den fazla noktada hizmet veriyoruz. Her gün 75.000’den fazla misafirimize kaliteli ve müşteri odaklı bir deneyim sunuyoruz.

Faaliyet Gösterdiğimiz Havalimanları:

1. İstanbul Havalimanı – İstanbul / Türkiye

2. Esenboğa Havalimanı – Ankara / Türkiye

3. Adnan Menderes Havalimanı – İzmir / Türkiye

4. Bodrum-Milas Havalimanı – Muğla /Türkiye

5. Gazipaşa Havalimanı – Alanya / Türkiye

6. Yeni Antalya Havalimanı – Antalya / Türkiye

7. Batum Havalimanı - Gürcistan

8. Tiblis Havalimanı - Gürcistan

9. Monastir Habib Bourguiba Uluslararası Havalimanı -Tunus

10. Enfidha-Hammamet Uluslararası Havalimanı – Tunus

11. Kartaca Havalimanı - Tunus

12. Riga Havalimanı - Letonya

13. Muskat Havalimanı - Umman

14. Zagreb Havalimanı - Hırvatistan

15. Almatı Havalimanı – Kazakistan

16. Üsküp Havalimanı - Makedonya

1999 yılında İstanbul Atatürk Havalimanı’nda başladığımız bu yolculukta, zamanla yerel havalimanları, deniz yolları, otel yönetimi ve gıda üretimi gibi birçok farklı alanda edindiğimiz uzmanlık ve deneyimle sınırlarımızı genişleterek yurt dışı havalimanlarını portföyümüze dahil ederek operasyonlarımızı büyütmeye devam ettik.

Bugün, BTA olarak; havalimanları yiyecek ve içecek hizmetleri, Cakes & Bakes Üretim Tesisi, Otel İşletmeciliği, Uçak İçi ikram hizmetleri, yolcu salonları ikram hizmetleri ve seyahat perakendeciliği olmak üzere altı  ana iş kolunda faaliyet gösteriyoruz.

Yalnızca mükemmel hizmet sunmayı değil, aynı zamanda sektörde ilham veren bir marka olmayı hedefliyoruz.

Dünya trendlerini, müşteri beklentilerini ve sektördeki yenilikleri yakından takip ederek sürekli gelişiyor, yeni yatırımlarla büyüyoruz.

BTA’nın Yeni Yüzü: “HAVALiMANLARINDA HERKES İÇİN EN İYİ LEZZET”

2025 itibarıyla marka kimliğimizi yeniledik. Yeni logomuz sadece bir görsel değişim değil, aynı zamanda Anadolu’nun kültürel mirası ile modern dünyanın dinamizmini buluşturan bir vizyonun yansımasıdır.

Bu dönüşüm, bizi biz yapan 9 temel değerimiz üzerine inşa edilmiştir:

Gastronomide Mükemmellik,

Kusursuz Operasyon Yönetimi,

Güven,

Misafirperverlik,

Konfor,

Çeviklik ve Dayanıklılık,

Sürdürülebilirlik,

Yenilikçilik Anadolu’nun Kültürel Mirası